Back to

Nu tar vi en liten tillbakablick till vad jag har gjort senaste tiden. 
Jag har konfirmerat mig, varit praoelev på Lundbergs cafè, jag har börjat på mitt gräsklipparjobb, jag har åkt till
Skellefteå där pappa sprang ett lopp, köpt nya kläder, bakat tårta på hemkunskapen, haft massor av matcher och träningar, varit till stan, joggat, övingskört inför moppekortet, längtat till sommaren, cyklat, svettats,drukit smoothies, planerat somarens planer och öppnat och slagit in pessenter. Säkert en hel del annat också. ( Hehe buusy girl ) 
 
 
 
 
 
 
Fikapaus med valfri bakelse varje dag på praoen.
Miljöministern hade möte på Lundbergs och efteråt fick jag stöka undan.
Åkte buss från stan efter praoen.
Jag fick ta hem en tårta från Lundbergs innan jag slutade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: