Språkresa

Lite grann om språkresan:
Jag fick bo tillsammans med en super trevlig familj på fyra och med mina två rumskompisar Sara och Tyra. Varje dag klev vi upp och åt frukost, tog buss till skolan, gick i skolan där i tre timmar, åt lunchlåda bestående av en macka, en chipspåse, en frukt, någon slags gosak, en yoghurt-tub och en flaska saft i en park i huvudstaden Newport, sedan någon sorts aktivitet, middag hemma hos värdfamiljen och sedan någon annan aktivitet. Fullspäckat schema alltså. Jag har gjort av med pengar på kläder och billigt godis och jag har även gått och åkt buss en hel del. Jag var med på en fotokurs och jag har ätit fler kakor från subway än jag någonsin hade ätit innan;) 
Men framförallt så har jag träffat många nya människor och bevisat för mig själv att man kan ha hur kul som helst även fast man nästan inte känner en ända person. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: